BeHappy Pest: Ferenciek terétől és az Astoriától 1 percre | BeHappy Buda: Mammut-tól 1 percre

Motiváció angol tanuláshoz

Közzétéve 2013. november 13. 17:21-kor ebben a kategóriában:

A blogbejegyzésben az angol tanuláshoz szükséges motivációról írunk nektek. Mit nevezünk motivációnak, milyen szintjei vannak, mit okoz a hiánya. Egy érdekes kutatással is foglalkozik az írás, jó olvasást!:)

Tanfolyamszervezőként rengeteg tanulni vágyó emberrel találkozunk nap mint nap, s mondhatjuk, nincs két egyforma eset. Mindenki más-más háttérrel, tapasztalattal és céllal keres fel bennünket. A legkülönfélébb személyes történetekkel ismerkedünk meg, sokszor biztatunk, nyugtatunk, inspirálunk és támogatunk, feldobódunk és együtt sírunk-nevetünk. A cél minden esetben egy: megtanulni angolul. S ezt hogyan elérni? A kulcsszó a motiváció.

Ugye sosem adod fel az angolt?Te miért szeretnél megtanulni angolul?

A munkádhoz kell? Esetleg külföld felé fordulsz, ott szeretnél tanulni vagy dolgozni? Vagy külföldi barátaid vannak és velük szeretnél beszélgetni tudni? Nyelvvizsgára készülsz vagy érettségizel? 

A sor végtelen. A lényeg, hogy a motiváció a nyelvtanulás folyamatának és eredményének az egyik meghatározó eleme. A kellő motiváltság a nyelvtanulás előfeltétele és motorja, mivel ez az a döntő erő, ami meghatározza, hogy a tanuló belevág-e egyáltalán a feladatba, hogy mennyi energiát és időt fektet bele és mennyire kitartó.

wanttospeakenglish A téma kutatását két kanadai pszichológus, Robert Gardner és Wallace Lambert kezdte el az 1950-es évek végén. Felismerték, hogy a nyelvet beszélő közönség felé pozitív érzésekkel rendelkezőnek nagyobb a motivációja a nyelv elsajátítását illetően.

Elméletük szerint a motivációnak két fő típusa van: az egyén tanulhatja a nyelvet a kapcsolattartás és a kultúra megismerése érdekében, illetve saját szakmai- és gyakorlati fejlődésének indíttatásából.

A motiváció függ a tanuló sikerorientáltságától, nyelvi önbizalmától, de nyelvoktatás szempontjából fontos a tanuláskörnyezeti szint. Az, hogy a tanuló mennyire tartja érdekesnek a tananyagot, milyen a nyelvtanárral való kapcsolata, mennyi sikerélményhez jut tanulás közben, meghatározzák nyelvórai viselkedését.

A nyelviskola alapvető feladata az idegen nyelv tanítása során az, hogy az idegen nyelv alapjain illetve a felsőbb szintű nyelvtudáson túl a tanuló részére kedvet adjon a nyelvtanuláshoz, és olyan készségeket és technikákat is megtanítson, melyeket a tanulók hosszú távon használni tudnak.

Egy kis motivációért kattints ide:
http://angolnyelvtanitas.hu/angolnyelvtanitas-blog/mi-motival-az-angoltanulasra

Összegezve a leírtakat, azt tanácsolom neked, kérj segítséget egy hozzáértőtől. Legyen az iskola, vagy magántanár, beszéljétek át céljaid, az ehhez szükséges utat amit be kell járnod. Tervezzétek meg, ez mennyi időbe fog telni. Ha már te is tisztán látod, mi áll előtted, hidd el sokkal könnyebb vágsz majd neki!

Ha már elhatároztad magad, akkor várunk téged egy ingyenes tájékoztatásra és szintfelmérésre.

TEDD MEG AZ ELSŐ LÉPÉST!

Forrás:
Oki.hu
Kislexikon.hu

Címkék:

SZÓLJ HOZZÁ!

Az e-mail címed nem kerül publikálásra. A kötelezően kitöltendő mezőke * karakter jelöli.

Bezárás



A

K

C

I

Ó

 

Tanulj rugalmas órarenddel,

egyéni haladással!

 

Vágj bele még idén, vagy jövőre!


Bővebb információt kérek!

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás